Palautusohjeet

Haluamme, että olet 100 % tyytyväinen meiltä tilaamiisi tuotteisiin. Joskus voi kuitenkin käydä niin, että tuote ei olekaan sitä mitä oletit. Voit palauttaa käyttämättömän tuotteen meille alkuperäispakkauksessaan. Huomaathan, että olet velvollinen käsittelemään hallussasi olevia tuotteita huolellisesti.


Huomaathan, että palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, päivittäistavaroita tai sinetöitynä toimitettuja tuotteita, jotka on avattu (esimerkiksi ihonhoitotuotteet ja ravintolisät). Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@minska.fi, niin autamme.

1. Pakkaathan palautettavat tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu toimituksessa. Suosittelemme käyttämään alkuperäistä postipakettia.

2. Leikkaa toimituksen mukana saamasi palautuslappu irti, täytä se ja sujauta palautettavan paketin sisälle.

3. Sulje palautuspaketti huolellisesti.

Seuraavat stepit riippuvat valitsemastasi toimitustavasta. Palauta tilaus sen mukaisesti.

Postin tilausten palauttaminen:

a) Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle ja palauta paketti valitsemaasi Postin Smartpost-automaattiin tai Postin toimipisteeseen ilmaiseksi.

b) Palauttaminen Postin palvelupisteessä
Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen, niin paketti löytää takaisin meille ilmaiseksi.

 

Pyydämme sinua säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta Minskalta.