Lisäravinteet

Proteiinilisät ja lisäravinteet

Aktiivisesti liikkuvaa ja urheilullista elämäntapaa ylläpitävä saattaa kaivata proteiinilisää tai suoritusta tukevia lisäravinteita.
Heraproteiini on yleisin proteiinilisä niin proteiinijauheissa kuin proteiinipatukoissa. Kasvipohjaiset proteiinilisät valmistetaan yleensä soijaproteiinista, herneproteiinista, hamppuproteiinista, riisiproteiinista tai näiden sekoituksista. Kasvipohjaista ruokavaliota noudattavillekin on siis tarjolla laaja valikoima vegaanisia proteiinijauheita ja vegaanisia proteiinipatukoita.

P.S. Kasvipohjaiseen proteiinin vaihtamalla voit helposti tehdä paremman valinnan ympäristön puolesta, sillä lehmänmaitopohjaiset heratuotteet ovat ilmastovaikutukseltaan kasvipohjaisia tuotteita raskaampia.Tutustu siis proteiinin lähteisiin ja löydä uusi suosikkisi! Löydät täältä myös muut aktiivista ja urheilullista elämäntapaa tukevat lisäravinteet, jotka voivat tuoda kaivattua potkua sekä treeniin että tuiki tärkeään palautumiseen.